Deti pracovali s náučnou literatúrou a v pracovných staniciach zbierali, triedili a zapisovali informácie o rôznych druhoch športov. Tvorili mapy pojmov, riešili tajničky, dopĺňali akrostichy, z kľúčových slov skladali športovú abecedu. Pracovné skupiny tvorili cinqueny a hranie rolí podporovalo tvorivú atmosféru celej čitateľskej dielne. Jej súčasťou bola aj olympijská výchova, ktorá vyvážene spája telesnú zdatnosť, vôľu a vedie k spolupráci. Žiaci sa naučili, že úlohou športu nie je len rozvoj pohybovej a telesnej stránky človeka ale aj medzinárodné porozumenie v duchu fair play. Zoznámili sa s olympijskou symbolikou a svoje priebežné výstupy z jednotlivých činností prezentovali pred ostatnými. Niektorí si priniesli aj športové oblečenie, ktorým reprezentovali určitý druh športovej aktivity. Svoje čitateľské zručnosti si rozšírili aj o komunikačné aspekty, ktoré sú v tímovej spolupráci nevyhnutné.
PaedDr. M. Čákyová, MBA
Fotoalbum: