Zodpovedná: Mgr. Lucia Uhliarová
Novinky
Vyhodnotenie súťaže MAKS
- Vyhodnotenie súťaže MAKS
Zodpovedná: Mgr. Lucia Uhliarová
Dopravná výchova
Do fotogalérie bol pridaný nový album Dopravná výchova.
7
Školský výlet - Lesnícky skanzen vo Vydrovskej doline pri Čiernom Balogu
Do fotogalérie bol pridaný nový album Školský výlet - Lesnícky skanzen vo Vydrovskej doline pri Čiernom Balogu.
71
Hry v prírode a OŽAZ
Do fotogalérie bol pridaný nový album Hry v prírode a OŽAZ.
26
Hodina prvouky v 1.B
Do fotogalérie bol pridaný nový album Hodina prvouky v 1.B.
18
OŽAZ 2023
- OŽAZ 2023
Zodpovedný: Mgr. Dušan Kazár
OŽAZ 2023
Do fotogalérie bol pridaný nový album OŽAZ 2023.
5
Etická výchova na školskom dvore
Do fotogalérie bol pridaný nový album Etická výchova na školskom dvore.
13
Prváci cvičili na čerstvom vzduchu
Do fotogalérie bol pridaný nový album Prváci cvičili na čerstvom vzduchu.
23
Divadielko na hodinách čítania v 1.B
Do fotogalérie bol pridaný nový album Divadielko na hodinách čítania v 1.B.
32
Workshop finančnej gramotnosti v tretích ročníkoch
- V spolupráci s popredným občianskym združením Mladý podnikavec, sme zrealizovali na našej škole workshopy finančnej gramotnosti, ktoré boli zamerané na rozvíjanie primárnych poznatkov zo sveta financií. Žiaci sa zážitkovými metódami zoznámili s pojmami ľudské hodnoty a potreby, spoznávali eurobankovky a mince, navrhovali a tvorili vlastné peniaze. Pracovali v skupinách s inšpiratívnymi témami, ktoré v nim podporovali tímovú spoluprácu, praktické zručnosti a kritické myslenie. V závere si zahrali didaktickú hru, v ktorej si precvičili prácu s príjmami a výdavkami v rodine.
PaedDr. M. Čákyová, MBA
Dvojdňová kreatívna výzva: Deň otcov
- Úctu k obom rodičom a vďačnosť za ich každodennú starostlivosť sme premietli to dvojdňovej výzvy s názvom: Deň otcov. V pracovných skupinách žiaci tvorili dejovú osnovu príbehu Otcovská rada, na ktorú nadväzovali ďalšie pisateľské aktivity. Každý žiak sa snažil charakterizovať zručnosti a vlastnosti svojich rodičov, zamýšľali sa nad spoločnými zážitkami a prostredníctvom hrania rolí pochopili významnú funkciu oboch členov v rodine. Pre ocka tvorili kravatu v jeho obľúbenej farbe, vymysleli knižku o ockovi. Komunitné rozprávanie a sebareflexia prispeli ku kvalitnému feedbacku. V nedeľu 18.6. odovzdali žiaci svoje darčeky oteckom.
Upevnime vzťahy v našej triede
- Upevnime vzťahy v našej triede
Zodpovedná: Mgr. Eva Kaszmánová
Upevnime vzťahy v našej triede
Do fotogalérie bol pridaný nový album Upevnime vzťahy v našej triede.
7
Čítam, čítaš, čítame - Tekovská knižnica
Do fotogalérie bol pridaný nový album Čítam, čítaš, čítame - Tekovská knižnica.
16
Deň otcov
Do fotogalérie bol pridaný nový album Deň otcov.
28
Ročníkové práce
- Dňa 15.6. sa na 1. stupni uskutočnili prezentácie ročníkových prác žiakov 2.- 4. ročníka. Žiaci sa v priebehu školského roka venovali spracovaniu témy, ktorá im je blízka, zaujíma ich a už predtým mali o nej veľa vedomostí. Prezentácie sa konali po období obmedzení z dôvodu epidémie po dlhšom čase aj za účasti rodičov. Všetci žiaci to zvládli naozaj výborne a my učitelia sme si z tohto príjemného popoludnia odniesli skvelé poznanie, že na škole máme veľmi šikovných žiakov a odchádzali sme spokojní a obohatení o nové poznatky. Pani zástupkyňu a prítomné pani učiteľky najviac zaujalo spracovanie a odprezentovanie ročníkových prác 3 žiačok, ktoré sa umiestnili nasledovne:
Ročníkové práce
Do fotogalérie bol pridaný nový album Ročníkové práce.
18
MAKSÍK – vyhodnotenie matematickej súťaže
- Do celoročnej matematickej korešpondenčnej súťaže MAKSÍK pre žiakov 2. – 4. ročníka ZŠ sa zapojilo 22 druhákov, 15 tretiakov a 13 štvrtákov. Súťaž bola počas školského roka rozdelená do piatich kôl. V každom kole sa riešilo 5 úloh, ktoré boli zakomponované do rozprávok a napínavých príbehov. S Maksíkom deti zažili radosť z objavovania, premýšľania a učenia sa čítať s porozumením.
MAKSÍK – vyhodnotenie matematickej súťaže
- Do celoročnej matematickej korešpondenčnej súťaže MAKSÍK pre žiakov 2. – 4. ročníka ZŠ sa zapojilo 22 druhákov, 15 tretiakov a 13 štvrtákov. Súťaž bola počas školského roka rozdelená do piatich kôl. V každom kole sa riešilo 5 úloh, ktoré boli zakomponované do rozprávok a napínavých príbehov. S Maksíkom deti zažili radosť z objavovania, premýšľania a učenia sa čítať s porozumením.