Žiaci pracovali v tvorivých skupinách, každá plnila zaujímavé úlohy, ktoré na seba nadväzovali. Inovatívne metódy dávali priestor deťom prejaviť sa a využiť svoju fantáziu a predstavivosť. Spolupráca a rozvoj kritického myslenia posilňovali tvorivú atmosféru čitateľskej dielne. Aktéri úloh tvorili mapy pojmov, zabávali sa počas riešenia záhady krížoviek, písali list pre Pipi, vymýšľali pre ňu nové slová, výtvarne navrhovali ponožky a pančuchy pre Pipi, vyrobili jej veľkonočné ozdoby a svojim predstavám o vile Vilôčke vdýchli život. V závere dielne sme si spoločne vytvorili ponožkový strom prianí. Veselosť, hravosť, zaujímavé nápady, otvorenosť novým príležitostiam – všetky tieto charakterové vlastnosti literárnej hrdinky boli pre žiakov motivujúcimi k sebarealizácii. Ďalšie skvelé dielo detskej literatúry v našom zozname prečítaných kníh.
PaedDr. M. Čákyová, MBA
Fotoalbum: